Viagra és látás

tempomusic.hu | A Viagra károsítja a látást?

viagra és látás

Nem fogja elhinni, mi történt a férfival, aki túl sok Viagrát vett be Látás és viagra Tartalom Főoldal » Gyógyszer a családban » Vény nélkül kapható gyógyszerek ABC-ben » A Viagra látászavarokat okozhat Mintegy 20 millióan szedik a Pfizer által gyártott potencianövelőt, a Viagrát.

A mellékhatások közé most egy új került be, egyeseknél ugyanis viagra és látás okozhat. A gyógyszer mellé csomagolt kísérőszövegben felsorolják mellékhatásként a négy óránál hosszabb ideig tartó erekciót, a hat óránál is hosszabb ideig tartó és fájdalommal járó erekciót, a fejfájást, bőrpírt, de nincs utalás a látásromlásra.

viagra és látás

Az már korábban is ismeretes látás és viagra, hogy a Viagra rövid ideig tartó látászavarokat okozhat, a gondot most azok a jelentések okozzák, amelyek szerint a hatás azonnali, és hosszú ideig tart. Howard Pomeranz, a látás és viagra egyetem professzora 14 olyan férfi bevonásával készített tanulmányt, akik a gyógyszer bevétele után 36 órán belül észleltek látászavarokat.

Teljes vakságot nem tapasztalt, de előfordult a periferális látás teljes elvesztése, vagy a látásélesség romlása. A szóvivő szerint az FDA viagra és látás veszi a problémát, ám a hivatal orvosai nem tudnak bizonyított kapcsolatról.

viagra és látás

A kutatók szerint a látásromlást a szem ereiben lezajló bevérzés okozza, melynek során egyes sejtek akár el is halhatnak. A kapcsolatot a gyógyszerrel azért nehéz kimutatni, mert azoknak, akiknél a szemfenéken bevérzés keletkezik, egyben magas a koleszterinszintjük és a vérnyomásuk, cukorbetegek és dohányoznak, s mindezek miatt merevedési zavaraik is lehetnek, tehát a Viagrához fordulnak.

A kutatók szerint pánikra ugyan nincs ok, de a Viagrát szedők, viagra és látás látászavarokat észlelnek, keressék fel orvosukat. Lásd még.

Látás és viagra Tartalom Nem fogja elhinni, mi történt a férfival, aki túl sok Viagrát vett be Origo Az eset rávilágít arra, miért kell vigyázni a hasonló jellegű készítmények szedésével. A látáskárosodás — amiről a Mount Sinai Orvosi Egyetem kutatói a Retinal Cases szakfolyóiratban írtak — sajnos visszafordíthatatlan, a páciens szemeinek állapota nem javult a kezelések ellenére sem, számol be a hírről az IFL Science portál. Kevésbé ismert tény, hogy a Viagra hatóanyagát képező, merevedési zavar kezelésére használt szildenafil-citrát nagy dózisban látáskárosodást idéz elő. A fejlett módszerekkel egészen sejtszintig, valós időben tanulmányozni lehetett a bekövetkezett károsodásokat.

Lásd még