Ászana a jógában a látáshoz, Szemjóga 5 lépésben!

Mi is az a szemjóga?
Ezeket az információkat a legelső jógakönyvemből szedtem, aminek a szerzője T. Vasziljev, és ben adták ki Moszkvában természetesen oroszul. Szóval akkor: A szemek számára előírt gyakorlatok általában a szemek bizonyos pontokra történő rögzítéséből, illetve a szemgolyók és a szemhéjak bizonyos típusú mozgatásából állnak. Azt hiszem, mindenki számára egyértelmű, hogy miért fontos a jó látás. A szemjóga-gyakorlatok segítségével helyreállítható az éleslátás, méghozzá attól függetlenül, hogy milyen rendellenességünk van rövidlátás vagy távollátás.

Mi is az a szemjóga? O Renata Ha napi 8 órát töltesz monitor előtt, annak a szemeid is előbb-utóbb kárát látják, és az ülő életmódból fakadó egyéb problémákról még nem is beszéltünk. Nemcsak a testet kell gyakran átmozgatni, hogy rugalmas és egészséges maradhasson, a szemnek is meg kell kapnia ászana a jógában a látáshoz magáét, hogy megőrizhessük a látásunk tisztaságát, nyugodtak és kiegyensúlyozottak lehessünk és képesek legyünk kezelni a stresszt.

aktuális látássérülés tervezés

A szemjóga amolyan speciális relaxációként is működik, a szem egészsége, megnyugtatása mellett a mentális egyensúlyt is szolgálja. A szemjóga gyakorlatokhoz nincs szükséged semmilyen eszközre — legfeljebb a kélt tenyeredre.

Ezzel a néhány mini szemgyakorlattal sokat tehetünk a szem egészségének megőrzéséért: Felkészülés A szemjóga is úgy működik a leghatékonyabban, ha el tudsz lazulni.

Mi is az a szemjóga?

Ezért fontos, hogy mielőtt belefogsz, szánj rá egy percet, hogy becsukod a szemeidet, hagyod, hogy a szemgolyóid újra megnedvesedjenek. Miközben csukva vannak a szemek, lélegezz mélyen, tudatosan ki-és be, ez segít megelőzni a szem kiszáradását és természetesen segít megtartani a relaxált állapotot.

Maklakov látomása

Ez különösen fontos akkor, ha egész nap a monitort nézed és erre az egy objektumra fókuszálsz, és automatikusan kevesebbet pislogsz. A szemhéjak erősítése A szemek körüli izmok is ugyanúgy megerősíthetők, mint a tested többi izma. A szemhéjak tornáztatásához félig hunyd le a szemed, és tartsd így másodpercig érezni fogod, ahogy elkezdenek remegni a szemhéjak, de próbáld a remegést tudatosan megállítani.

Ászanák és gyakorlatok jótékony hatásaik szerint csoportosítva

Egyszerűbb a a gyakorlat, ha távolabb levő látás évi prognózis fókuszálsz. Majd nagyon lassan hunyd le a szemed, lélegezz lassan, és közben képzeld el, hogy az orrodon keresztül friss oxigén áramlik a szemekhez, majd a szájon át fújd ki a levegőt.

  • Torna a szem számára a látásélesség érdekében
  • Bejegyzés navigáció Ászanák a látáshoz A jóga ászana Swami Sivananda Saraswati tanításaiból A jó egészség elérhető az ászanák rendszeres gyakorlásával, amelyek kontrollálják az érzelmeket, mentális békét teremtenek, és egyenletesen osztják el a pránát az egész testben.
  • Mila kunis látási problémák
  • Közeli és távoli látás
  • Milyen ikon imádkozik a látásért

Pislogás Nyugodtan ülve, valamilyen kényelmes ülő pozícióban, a tekintettel előre nézve pislogj nagyon gyorsan kb et. Ászana a jógában a látáshoz hunyd le a szemed és lazíts kb 20 másodpercig.

Kākāsana = varjúállás → kéztámaszos és egyensúlyi jóga ászana elemzés

Ismételd meg ötször. Szemkörzés Ülj egyenesen, hosszú, egyenes háttal és lélegezz nyugodtan.

amikor a látás plusz az úgynevezett

Lágyítsd el a tekinteted, ellazítva az arcod és a szemeid izmait. Anélkül, hogy fejed megmozdítanád, vezesd a tekinteted a plafonra, majd lassan kezdj el lassan körözni a szemeddel az óramutató járásával megegyező irányba, a lehető legnagyobb köröket leírva.

A körzés közben óvatosan fókuszálj a periférián lévő tárgyakra, és puhán, lágyan mozgasd a szemeket.

inert látás

Ismételd meg háromszor, majd csukd be a szemed és pihenj. Ha készen állsz, ismételd meg ugyanezt az óramutató járásával ellentétes irányban. Palmírozás tenyerezés Dörzsöld össze a két tenyered kb. Majd helyezd a meleg tenyereket a szemekre, az ujjbegyeket a homlokon támasztva a tenyerekkel a szemeket takarva, a tenyér alját az állon támasztva.

Ászana a látás helyreállításához, A jóga ászana

Ne érjen hozzá a tenyér a szemgolyókhoz, de zárj el előlük minden fényt. Csukd a szemeket, lélegezz mélyen és lazíts! Vizualizáld, ahogyan a szemeid szivacsként szívják magukba a sötétségeket, és engedd, hogy a tenyerek meleg, energiája átjárja a szemeket.

látási norma 14 éves

Csináld addig, ameddig megnyugtatónak érzed, akár 5 percig is végezheted. Ha készen vagy, lassan engedd le a tenyereket, fokozatosan engedve a fényt és lassan nyisd ki a szemeket.

Lásd még